Rijkswaterstaat kiest voor Magnit Global

Magnit | November 6 2023 |

Rijkswaterstaat heeft Magnit Global geselecteerd als broker voor hun nieuwe inhuurproces, samen met Circle8. Vanaf 1 december 2023 wordt het Dynamische Aankoopsysteem (DAS) vervangen door deze brokerconstructie.

Dit is een belangrijke stap voor Rijkswaterstaat, die meer transparantie en een grotere keuze wil hebben. Doorslaggevend voor deze brokerkeuze is de kennis van de diverse branches en het uitgebreide netwerk van beide partijen, waardoor ze voor elke vacature de beste kandidaat kunnen vinden.

Giancarlo Balzarelli, Vice President Client Services Benelux bij Magnit Global: “Rijkswaterstaat is een toonaangevende opdrachtgever met belangrijke thema’s als CO2 reductie, duurzaamheid in het algemeen, diversiteit en het mobiel/bereikhouden van Nederland. Magnit is er trots op een partner te zijn voor Rijkswaterstaat en hiermee een stukje te kunnen bijdragen aan deze belangrijke thema’s. We zijn ervan overtuigd dat we een goede toegevoegde waarde kunnen leveren vanuit onze expertise. Alle beroepsgroepen waar Rijkswaterstaat om vraagt, hebben we al in onze portfolio. Dus dat is niet nieuw voor ons. Maar natuurlijk vormt de schaarste op de arbeidsmarkt een uitdaging. Met name in de techniek heeft men de opdrachten voor het uitkiezen. Daarom willen we graag bijdragen dat Rijkswaterstaat een aantrekkelijke opdrachtgever is.”

We kijken er naar uit om samen met Rijkswaterstaat aan de slag te gaan om dit nieuwe inhuurproces tot een succes te maken.

Over Rijkswaterstaat

Rijkswaterstaat is de uitvoeringsorganisatie van het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat. Zij beheren en ontwikkelen de rijkswegen, -vaarwegen en –wateren en zetten in op een duurzame leefomgeving.

Zij werken samen met anderen aan een land dat beschermd is tegen overstromingen. Waar voldoende groen is, en voldoende en schoon water. En waar je vlot en veilig van A naar B kunt. Dit alles voor een veilig, leefbaar en bereikbaar Nederland.

De Evolution of Work begint hier